1400/08/04  
 
یکشنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷ ۸۴
چچ
ثبت بیش از سه هزار گزارش مردمی هرمزگان در سامانه 124

ثبت بیش از سه هزار گزارش مردمی هرمزگان در سامانه 124

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: سه هزار و هفتصد و چهل و سه مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سالجاری تاکنون در سامانه 124 ثبت شده است.

به گزارش شاتا، خلیل قاسمی افزود: ۲ هزار و 900 مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، 540 مورد حضوری و 300 مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: ثبت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
قاسمی سامانه 124 را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 2.5835059483846
Query time: 1.8268243471781