•  
    • فهرست اخبار
      گرانفروشی ، تقلب و عدم درج قیمت بیشترین شکایات سال 97

      معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان :

      گرانفروشی ، تقلب و عدم درج قیمت بیشترین شکایات سال 97

      شهرام میراخورلو گفت: بیشترین سهم شکایات رسیده در سال گذشته در مورد گرانفروشی ،تقلب و عدم درج قیمت بوده است.

      نظارت باید از حلقه‌های اولیه آغاز شود

      رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد:

      نظارت باید از حلقه‌های اولیه آغاز شود

      رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه نظارت باید از مبدا و حلقه های اولیه توزیع آغاز شود، بر لزوم تفکیک گرانی از گرانفروشی تاکید کرد.

      بانک سینا و پست بانک بیشترین ضمانت نامه های بانکی را پذیرش کردند

      صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد:

      بانک سینا و پست بانک بیشترین ضمانت نامه های بانکی را پذیرش کردند

      بانک سینا و پست بانک با پذیرش بیشترین ضمانت نامه های بانکی، در سال 97 پیشتاز بودند.

      شفاف سازی مهم ترین عامل ارتقای سلامت اداری است

      دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم عنوان کرد :

      شفاف سازی مهم ترین عامل ارتقای سلامت اداری است

      دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم گفت : با شفاف سازی امور ، آموزش همکاران ، اطلاع رسانی دقیق و اصلاح روش ها ، سلامت اداری محقق می شود .

       8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

      رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان اعلام کرد :

      8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

      رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به 8 هزار و 878 واحد صنفی در جریان سیل در 7 استان کشور خبر داد.

      با حضور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کارگروه تنظیم بازار موافقت شد

      با حضور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کارگروه تنظیم بازار موافقت شد

      رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اعلام موافقت وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت با عضویت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کارگروه تنظیم بازار خبر داد .

        رشد 39 درصدی شکایات دریافتی از کالا و خدمات در سراسر کشور/88 درصد شکایات در سال 97 پاسخگویی شد

      رشد 39 درصدی شکایات دریافتی از کالا و خدمات در سراسر کشور/88 درصد شکایات در سال 97 پاسخگویی شد

      در سال گذشته در مجموع تعداد 262هزارو 649 فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها اخذ شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.

      خدمت رسانی به سیل‌زدگان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد/ راه مقابله با دشمن تدبیر و تلاش است

      معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد :

      خدمت رسانی به سیل‌زدگان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد/ راه مقابله با دشمن تدبیر و تلاش است

      معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : راهکار مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی، تدبیر، اندیشه در اتخاذ تصمیم و تلاش مضاعف برای عملی شدن سیاستگذاری‌ها است.

      ارسال 250 هزارگونی در 24 ساعت به مناطق سیل‌زده/ آمادگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین اقلام اعلامی از سوی ستاد بحران کشور

      رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران اعلام کرد :

      ارسال 250 هزارگونی در 24 ساعت به مناطق سیل‌زده/ آمادگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین اقلام اعلامی از سوی ستاد بحران کشور

      رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت، برآورد خسارت واحدهای صنعتی، صنفی و معدنی از سیل و پیگیری دریافت تسهیلات برای صاحبان این واحدها، تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان و هماهنگی برای ارسال کمک های بخش خصوصی و اختصاص امکانات و ماشین آلات بخش های معدن و سازمان های استانی به مناطق سیل زده را از جمله اقدامات این وزارتخانه در جریان سیل اخیر عنوان کرد.

      اولین نشست مدیران آموزش سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان های کشور در سال 98

      با حضور معاون آموزش و پژوهش و فناوری برگزار شد :

      اولین نشست مدیران آموزش سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان های کشور در سال 98

      اولین نشست مدیران آموزش سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استان های کشور در سال ۹۸ با حضور معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد.