• افزایش 30 درصدی مراکز عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت

      اختصاصی /سخنگوی ستاد تنظیم بازار:

      افزایش 30 درصدی مراکز عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت

      افزایش 30 درصدی مراکز عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت

      افزایش 30 درصدی مراکز عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت

      به گزارش شاتا؛ «علی اکبر پورکاوه » با بیان این مطلب افزود: این بدان معنی است که تعداد غرف  و مراکز عرضه در استانها و شهرستانها افزایش خواهد یافت ضمن اینکه گستره  عرضه را  از مراکز استانها تا شهرستانهای دور دست نیز گسترش دادیم.
      وی با اشاره به اقدامات درنظر گرفته شده برای اجرای هرچه پربار تر برگزار شدن طرح ضیافت در کشور افزود: در این راستا تلاش می شود تا  برپایی طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال گسترده تر از سال گذشته به اجرا درآید.
      وی موجودی کالاهای اساسی را به اندازه کافی دانست و گفت:  عرضه این اقلام در مراکز عرضه مستقیم کالا،  فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای منتخب سازمان میادین میوه و تربه بار انجام می شود.
      پورکاوه ، تعداد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت را حدود400 نقطه در کشور ذکر کرد که با برپایی هزاران غرف نمایشگاهی همراه است.
      به گفته وی، کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته متنوع تر خواهد بود ضمن اینکه علاوه بر توزیع شکر، روغن نباتی،  برنج، اقلام پروتئینی،‌ گوشت مرغ و قرمز و تخم مرغ برای امسال توزیع حبوبات نیز در دستور کار قرا ر گرفته است.
      سخنگوی ستاد تنظیم بازار در ادامه به تامین نیاز واحدهای صنفی برای تولید زولبیا و بامیه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در جهت حصول این مهم انجام خواهد شد تا اینکه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تدارکات لازم انجام شده باشد.
      پورکاوه، تعیین قیمت کالاهای اساسی  را بر مبنای نرخ ارز مرجع اظهار کرد وگفت: در این نمایشگاهها و مراکز عرضه مستقیم کالا، قیمتهای عرضه شده با بازار تفاوت خواهد داشت به طوریکه برخی کالاها تا 20 درصد زیر قیمت بازار خواهند بود.
      وی یادآور شد:  بحث مدیریت بازار بر عهده سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانهاست تا از همه ظرفیتها و امکانات  برای تجهیز ،‌آماده سازی و داشتن شبکه توزیعی استفاده شود.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی: