• بنگاه اقتصادی بدون داشتن واحد تحقیق و توسعه محکوم به شکست است

      معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت :

      بنگاه اقتصادی بدون داشتن واحد تحقیق و توسعه محکوم به شکست است

      بنگاه اقتصادی بدون داشتن واحد تحقیق و توسعه محکوم به شکست است

      معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت گفت : اگریک بنگاه اقتصادی بخواهد ماندگاری داشته باشد اما R&D نداشته باشد و ازعلم ودانش بهر نگیرد محکوم به شکست است.

      به گزارش شاتا قبادیان در سومین کنگره سراسری برند ملی ، اقتدار ملی افزود : انقلابهای صنعتی را نسلهای اول و دوم و سوم دانشگاه رقم زدند و صنعت و دانشگاه امروز باید عجین باشند اما نه صنعت دانشگاه را قبول دارد و نه دانشگاه صنعت را و ما باید به این ارتباط بهبود ببخشیم.
      وی با اشاره به طرح " تاپ " افزود : طرحی را ارائه داده ایم که هیچ پایان نامه و رساله دکتری در دانشگاه تصویب نشود مگر اینکه معضلات بنگاهها را بررسی کند و از سوی بنگاهها حمایت و تایید شود و این شرایط برد – برد است که نهایت بهره برداری را خواهیم کرد اما شرط موفقیت طرح همکاری مجلس و دولت است .
      قبادیان افزود : از حدود 100 هزار بنگاه تولیدی تنها دو درصد یعنی حدود 2 هزار بنگاه واحد تحقیق و توسعه دارند .
      وی تصریح کرد : برند به عنوان تکیه گاهی برای تعاملات اجتماعی و ایجاد جایگاه اجتماعی مطرح است و جامعه هم به آن جایگاه احترام قایل است .
      قبادیان تاکید کرد : ماندگاری برند به تایثر گذاری آن در سطح بین المللی است و اگر مدیران بنگاهها و کارفرمایان بخواهند کالایشان مطلوبیت داشته باشد باید بر دو عامل کیفیت و قیمت متمرکز شوند .
      وی ادامه داد : اگر تولید کالا بر اساس استاندارد لازم و قیمت مناسب باشد خریدار خواهد داشت .
      معاون وزیر صنعت ،‌ معدن و تجارت اضافه کرد : امروز برند بخش جدا نشدنی و اساس کسب و کار است .
      قبادیان تصریح کرد : برند امروز مزیت رقابتی است و کار اقتصادی بدون برند امکان فعالیت دراز مدت ندارد .

      گالری
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
Page created in 2.4569070339203 seconds.
memoryUsage : 32988Kb