• دبیر انجمن صنعت پخش ایران مطرح کرد:

      ارایه کالای ارزان به مشتریان با استراتژی قیمت گذاری توسط توزیع کننده‌ها

      ارایه کالای ارزان به مشتریان با استراتژی قیمت گذاری توسط توزیع کننده‌ها

      به گفته دبیر انجمن صنعت پخش ایران، استراتژی واگذاری کار قیمت‌گذاری به آخرین حلقه شبکه توزیع باعث ارایه کالای ارزان و با قیمت واقعی به مصرف کننده می‌شود.

      به گزارش شاتا، سعید جارودی با اشاره به مصوبه جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص چگونگی درج برچسب قیمت کالاها، تصریح کرد: در تصمیم جدید قرار نیست که برچسب قیمت حذف شود، بلکه وظیفه قیمت گذاری از تولید کننده به آخرین حلقه متصل به مصرف کننده یعنی خرده فروش واگذار می‌شود و در واقع  مجری درج قیمت تغییر می‌کند.
      وی شیوه قیمت‌گذاری قبلی را سبب تخلف برخی فروشندگان و تولیدکنندگان دانست و افزود: درج قیمت غیرواقعی کالاها توسط برخی تولید کنندگان سبب ارایه تخفیف غیرواقعی توسط فروشندگان و به دنبال آن منت گذاشتن روی مصرف کننده خواهد شد که واقعی شدن قیمت کالا از مهمترین مزایای واگذاری کار قیمت‌گذاری به آخرین شبکه توزیع است.
      دبیر انجمن صنعت پخش ایران با تأکید بر این موضوع که اجرای قیمت‌گذاری کالاها توسط توزیع کننده‌ها سبب ایجاد فضای رقابتی در خرده فروشی‌ها می شود، گفت: این اتفاق خوشایند در تمام کشورهای صنعتی دنیا نیز در حال انجام است و نتیجه ملموس آن ارزانتر شدن قیمت کالاها است.
      گالری
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
Page created in 2.0313091278076 seconds.
memoryUsage : 32309Kb