• رئیس شورای سیاست گذاری چهارمین همایش صنعت خودرو:

      مشتری مداری در صنعت خودرو باید به یک اصل تبدیل شود

      مشتری مداری در صنعت خودرو باید به یک اصل تبدیل شود

      رئیس شورای سیاست گذاری چهارمین همایش صنعت خودرو تاکید کرد: چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران یک فرصت است تا بتوانیم نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی کشور را ارتقاء ببخشیم.

      به گزارش "شاتا" به نقل از دبیرخانه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، منوچهر طاهایی، افزود: این همایش با محوریت فروش و خدمات پس از فروش در کشور برگزار می شود و می تواند برای تجربه اندوزی شرکت های داخلی بسیار موثر باشد.
      وی افزود: در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از محصولات تولیدی صنعت خودرو و تقویت بخش فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، بهترین کار استفاده از تجارب جهانی و کشورهای صاحب برند است.
      سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، حضور نمایندگی های خودروسازان در این همایش را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: این همایش یک ورک شاپ بسیار خوب برای آموزش این نمایندگان است که اگر به همراه بهره گیری از تجارب جهانی باشد، نتیجه خوبی در بر خواهد داشت.
      طاهایی تبادل اطلاعات بین ایرانیان و شرکت های خارجی را یکی دیگر از اهداف همایش خودرو اعلام کرد و گفت: اولین اتفاق خوب بعد از تبادل اطلاعات و تجارب، افزایش کیفیت محصول است و این کیفیت بدون در نظر گرفتن سهم قطعه سازان کشور نمی تواند بدست آید.
      وی تصریح کرد: قطعه سازان در قالب انجمن خود در این همایش بین المللی دخیل خواهند بود تا با جذب تجارب و استفاده از داشته های برندهای معتبر، کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و به بهتر شدن کیفیت محصول اصلی کمک کنند.
      طاهایی افزایش کیفیت تولید بدون افزایش کیفیت خدمات را بی معنی دانست و افزود: تمام این فعالیت ها به یکدیگر وابسته هستند بنابراین در همایش چهارم خودرو هم آموزش خواهیم داشت و هم پیگیری برای افزایش کیفیت تمام حوزه های کاری در صنعت خودرو را در دستور کار قرار دادیم.
      وی ابراز امیدواری کرد با نتیجه ای که از برگزاری این همایش ها به دست می آید بتوانیم دست آخر رضایت مشتریان صنعت خودرو را افزایش داده و کم کم مشتری مداری را در تمام مجموعه های خود به یک اصل تبدیل کنیم.
      رئیس شورای سیاست گذاری چهارمین همایش صنعت خودرو در پایان از احتمال توافقات جدید همکاری بین طرف های ایرانی و خودروسازان و قطعه سازان جهانی در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که در حوزه های مختلف و به خصوص فروش و خدمات پس از فروش، توافقاتی انجام گیرد که در آینده منتج به بسته شدن قراردادهای همکاری شود.
       

      گالری
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
Page created in 2.3091249465942 seconds.
memoryUsage : 32313Kb