• خریداران ، نحوه برخورد کارکنان نمایندگی های خودرو را پسندیدند

      طبق نظر سنجی های انجام شده ؛

      خریداران ، نحوه برخورد کارکنان نمایندگی های خودرو را پسندیدند

      خریداران ، نحوه برخورد کارکنان نمایندگی های خودرو را پسندیدند

      با توجه به دستورالعمل اندازه گیری رضایت مشتری کمترین رضایت مشتریان مربوط به شاخص رفع ایرادات احتمالی به هنگام تحویل خودرو و بیشترین میزان رضایت مشتریان نیز در خصوص نحوه برخورد کارکنان بوده است.

      به گزارش "شاتا" مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه با اعلام این خبر افزود : در این نظر سنجی شرکت آرین موتور پویا با رشد 20.2 درصدی میزان رضایت ، در مقایسه با نیمه اول سال 1393، بیشترین نرخ رشد رضایت را با کسب امتیاز 679 از 1000  امتیاز نشان داده اند.
      امیر حسین قناتی اضافه کرد : شرکت های کرمان موتور و خودروسازان راین هر کدام به ترتیب با 670 و 655 امتیاز از 1000 در جایگاه دوم و سوم جدول رضایتمندی مشتریان قرار گرفتند.
       به گفته وی بیش از90 درصد سهم بازار خودروهای سواری در اختیار دو گروه ایران خودرو (53 درصد) و سایپا (38.6 درصد) بوده که به ترتیب با کسب امتیاز 648 و 611 نسبت به دوره مشابه سال قبل 5.7 درصد رشد را نشان می دهد .
      قناتی اضافه کرد : شرکت اطلس خودرو نیز با افت 15.5 درصدی بیشترین نرخ افت رضایت مشتریان را در مقایسه با نیمه اول سال93 از آن خود کرده است.
      همچنین با توجه به دستورالعمل اندازه گیری رضایت مشتری ،  میزان رضایت مشتریان از فرآیند فروش خودرو سواری در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ نسبت به نیمه اول همان سال ، درقالب محورهای : اطلاع رسانی و پاسخگویی ، توجه به خواسته مشتری ،  وقت و زمان صرف شده و تحویل خودرو مورد سنجش قرار گرفته و رشد 6.3 درصدی احصا شده است .
      به گفته قناتی در این نظر سنجی با 121 هزار و 923 نفر از خریداران خودرو از 2134 نمایندگی  متعلق به 12 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت خارجی عرضه کننده خودروی سواری که بیش از 82 مدل خودرو را در 369 شهر کشور عرضه نموده بودند، مصاحبه گردید و میانگین رضایت مشتری از خودرو سواری 638 از 1000 امتیاز محاسبه شد.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی: